Achizitii servicii de formare profesionala 2024
Procedura proprie simplificata
Model Contract servicii invatamant – lot 1
Model Contract servicii invatamant – lot 2
Anexe, Formulare, DUAE, Contracte (format editabil)
Pentru descarcare folositi Mozilla, Edge sau Internet Explorer
Pentru descarcare cu Chrome: Clic dr – Save link as – Save. In banda de jos alegeti Keep.
Formular Standard Pentru Documentul Unic De Achiziții Europene (DUAE)
Achizitii servicii de formare profesionala 2023
Procedura proprie simplificata
Model Contract servicii invatamant – lot 1
Model Contract servicii invatamant – lot 2
Anexe, Formulare, DUAE, Contracte (format editabil)
Pentru descarcare folositi Mozilla, Edge sau Internet Explorer
Pentru descarcare cu Chrome: Clic dr – Save link as – Save. In banda de jos alegeti Keep.
Formular Standard Pentru Documentul Unic De Achiziții Europene (DUAE)
Achizitii servicii de curatenie 2022
Caiet de sarcini – Servicii de curatenie
Achizitii servicii de formare profesionala 2022
Procedura proprie simplificata
Declaratie persoane cu functii de decizie
Anexe, Formulare, DUAE, Contracte (format editabil)
Pentru descarcare folositi Mozilla, Edge sau Internet Explorer
Pentru descarcare cu Chrome: Clic dr – Save link as – Save. In banda de jos alegeti Keep.
Formular Standard Pentru Documentul Unic De Achiziții Europene (DUAE)
Anexa Excel – Lista formatori (2) – completata
Achizitii servicii de formare profesionala 2021
Procedura proprie simplificata
Declaratie persoane cu functii de decizie
Anexe, Formulare, DUAE, Contracte (format editabil)
Pentru descarcare folositi Mozilla, Edge sau Internet Explorer
Pentru descarcare cu Chrome: Clic dr – Save link as – Save. In banda de jos alegeti Keep.
Formular Standard Pentru Documentul Unic De Achiziții Europene (DUAE)
Achizitii servicii de formare profesionala 2020
Procedura proprie simplificata
Anexe, Formulare, DUAE, Contracte (format editabil)
Formular Standard Pentru Documentul Unic De Achiziții Europene (DUAE)
Aununt achizitie directa 2019
Inlocuire centrala termica CRFPA Teleorman
Achizitii servicii 2018
Fisa de date – achizitii servicii de formare profesionala 2018
Achizitii servicii 2017
Raspunsuri la solicitarea de clarificari
Anulare procedura achizitii Servicii de invatamant 2016
Prodecura de achizitii Servicii de invatamant pe anul 2016, este anulata prin Decizia nr. 4/26.02.2016 emisa de Directorul CRFPA Teleorman.
Invitatia de participare achizitii Servicii de invatamant 2016
Depunerea de oferte pentru Servicii de invatamant si formare profesionala CPV 80530000-8.
Data limita de depunere a ofertelor: 10.03.2016, ora 11.00
Se pot solicita clarificari privind documentatia de atribuire pana la data de 25.02.2016, ora 15.00
Invitatia de participare achizitii Servicii de invatamant 2015
Depunerea de oferte pentru Servicii de invatamant si formare profesionala CPV 80000000-4
Caiet de sarcini pentru atribuirea contractului de achizitie
Organizare conferința interregională, cod CPV 55120000-7, in cadrul proiectului „Parteneriat public – privat pentru formare continua performanta – PPPFCP” POSDRU/123/4.1 /S/ 132142, proiect cofinanțat din Fondul Social European și Bugetul Național prin Programul Operațional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Clarificari
Clarificari achizitie Servicii de invatamant 2014
Invitatia de participare achizitii Servicii de invatamant 2014
Centrul Regional de Formare Profesionala a Adultilor Teleorman, cu sediul in Municipiul Turnu Magurele, str. Taberei, nr. 2, judetul Teleorman, va invita sa participati la depunerea de oferte pentru Servicii de invatamant si formare profesionala, CPV 80000000-4.
Pot depune oferte operatorii care au in statut, activitati de formare profesionala,cod CAEN 8559 (alte forme de invatamant).
Documentatia de atribuire a Contractului de prestari servicii de formare profesionala, pentru anul 2014, este atasata la invitatia de participare si este accesibila pe site-ul CRFPA Teleorman www.crfpa-teleorman.ro incepand cu data de 17.02.2014.
Data limita de depunere a ofertelor – 12.03.2014, ora 11ºº.
Se pot solicita clarificari privind documentatia de atribuire pana la data de 21.02.2014, ora 15.00.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul CRFPA Teleorman si la telefon/fax: 0247/417291, E-mail : crfpateleorman@hotmail.com.
Persoane de contact: Dimancea Corneliu, intre orele 9ºº – 16ºº, de luni pana vineri, ale fiecarei saptamani.
Fisiere disponibile:
3. Anexe