Anunțuri / Invitații de participare


Achizitii servicii 2017

Servicii de paza

Servicii de curatenie

Servicii auto

Raspunsuri la solicitarea de clarificari


Anulare procedura achizitii Servicii de invatamant 2016

Prodecura de achizitii Servicii de invatamant pe anul 2016, este anulata prin Decizia nr. 4/26.02.2016 emisa de Directorul CRFPA Teleorman.


Invitatia de participare achizitii Servicii de invatamant 2016

Depunerea de oferte pentru Servicii de invatamant si formare profesionala CPV 80530000-8.
Data limita de depunere a ofertelor: 10.03.2016, ora 11.00
Se pot solicita clarificari privind documentatia de atribuire pana la data de 25.02.2016, ora 15.00


Invitatia de participare achizitii Servicii de invatamant 2015

Depunerea de oferte pentru Servicii de invatamant si formare profesionala CPV 80000000-4


Caiet de sarcini pentru atribuirea contractului de achizitie

Organizare conferința interregională, cod CPV 55120000-7, in cadrul proiectului „Parteneriat public – privat pentru formare continua performanta – PPPFCP” POSDRU/123/4.1 /S/ 132142, proiect cofinanțat din Fondul Social European și Bugetul Național prin Programul Operațional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.


Clarificari

Clarificari achizitie Servicii de invatamant 2014


Invitatia de participare achizitii Servicii de invatamant 2014

Centrul Regional de Formare Profesionala a Adultilor Teleorman, cu sediul  in Municipiul Turnu Magurele, str. Taberei, nr. 2, judetul Teleorman, va invita sa participati la depunerea de oferte pentru Servicii de invatamant si formare profesionala, CPV 80000000-4.

Pot depune oferte operatorii care au in statut, activitati de formare profesionala,cod CAEN 8559 (alte forme de invatamant).

Documentatia de atribuire a Contractului de prestari servicii de formare profesionala, pentru anul 2014, este atasata la invitatia de participare si este accesibila pe site-ul CRFPA Teleorman www.crfpa-teleorman.ro incepand cu data de 17.02.2014.

Data limita de depunere a ofertelor – 12.03.2014, ora 11ºº.

Se pot solicita clarificari privind documentatia de atribuire pana la data de 21.02.2014, ora 15.00.

Relatii suplimentare se pot obtine la sediul CRFPA Teleorman si la telefon/fax: 0247/417291, E-mail : crfpateleorman@hotmail.com.

Persoane  de contact: Dimancea Corneliu, intre orele 9ºº – 16ºº, de luni pana vineri, ale  fiecarei saptamani.

Fisiere disponibile:

1. Invitatia de participare

2. Documentatia de atribuire

3. Anexe